HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Love is in the air, everywhere I look around

2007.01.16. 21:22 Eltévedt Kacsa

Szóval. Annak ellenére amit lentebb leírtam(az csak kirohanás volt és le kellett vezetnem a feszültséget) Azért az élet szép. Anyu pedig jófej volt velem. Elengedett szombatra. Csak vasárnap kell hazamennem, még tisztázatlan hogy mikor. De legrosszabb esetben is 24 órát fogok eltölteni Manóval:) Ami csudajó lesz, ha meg nem unja a kis buksifejem 12 óra után és azt nem mondja hogy mostmár menjek a picsába:P Reméljük ilyesmi nem fog megtörténni mert én megunhatatlan vagyok.
És mint tegnap megtudtam rémesen egyedi is. Nem futószalagos hanem futószalagon kívüli, védett liszenszel. És ha meghibásodom akkor a világ megszívta mert nincs belőlem másik és nem is gyártanak. Szóval vigyázni kell rám!
És már csak négyet kell aludnom és látni fogom. Sajnos ez most egészen kitölti az agyamat mert mostmár tudom a részleteket, hogy mikor jön és én ott leszek, akkoris ha repülővel kell mennem mert annyira nincs időm.  Vagy maximum elkések. De ezt meg kell nekem bocsátani mert olvastam a horoszkópomban hogy a Nyilasok notorikus késők és ebből nem tudnak kinőni. Ehhez képest én általáan pont időre esek be szóval én nagyon faya gyerek vagyok.

Nah amúgy, az a könyv amit ma olvastam. Hitchcock válogatta össze a 12 novellát. Nem tudom honnan találtam meg de eszméletlen jók amik benne vannak.  Utoljára a kilencediket olvastam el:
Hal Ellson -  Régiség.  Rákerestem az íróra a neten. Gondoltam biztos kiad valamit magyarul is. Két oldalt talált, két  antikvárium oldalát. Érdekes. Szóval utánakerestem angolul, ha már érdekel akkor már megnézem igazán normálisan.
Kiderült hogy ő egy novella és regény író volt. Nem olyan régen halt meg, október 31-én, szívrohamban. 84 éves volt már szegénykém.  A bácsi több száz novellát és több tucat regényt írt(ehhez képest nem tudom ezek miért nem találhatóak a magyar weben) Megyek és utánakeresek a többi írónak is, hátha valamelyiknek leeht kapni a könyveit kis hazánkban is.

UI: próbáltam Manéhoz új képet keresni a karileírásban, de úgy látszik kevesen rajzolnak olyan lányt akinek kékesfekete haja, bronzbarna bőre és fekete szeme van. Ha mégis akkor a képen az illető teli pofával vigyorog... Király. ha valakinek van képe a leíráshoz, az szólhatna és megsegíthetne nyomoromban.
Nah Csók a Családnak!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr436310175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Lethe. 2007.01.17. 11:11:46

nahát te kis hűtlen otthagytad a rakásszar freeblogot. Szégyelld magad. Egyébként ez egy jó kérdés. Luca vajon hogy lett kettes? mivel egy ötössel és egy hármassal ez szintén fizikai képtelenség, hacsak nem lett egyes a dogája. Amit kétlek, mellettem ült és egy hármasnyi minimum megvolt. Nekem a négyes valószínű volt, sose szeretett de igazából leszarom. A magyarról pedig annyit, hogy ott már csak a jegyek számítanak kő keményen. Szóval ha legközelebb kussban ül az egész osztály és fingja nem lesz senkinek a válaszról, hadd szenvedjen a kedves Tanár Úr, ÉN nem fogok segíteni. Mert ugyebár minek- Nos, üdv.
süti beállítások módosítása