HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Prayin' for blog...

2012.01.22. 13:53 Eltévedt Kacsa

Ha jövőbeni terveid között szerepel az újságírás, nem hátrány, ha eljutsz odáig, hogy ismét szeretsz írni. Ezt nem tudom minek köszönhetem, de tegnap írtam egy - szerintem, de még várom a szerkesztői választ - elég jó cikket, hétfőn írom a folytatását, de ami a lényeg: marhára élveztem. Köze lehet ahhoz, hogy végre elkaptam magamnak egy olyan témát, ami érdekel. 
Azt hiszem sikerült végre szellemesen, de informatívan írnom. Remélem nem fog kisülni belőle, hogy csak szerintem lett jó. 

Mindenesetre most örülök. Ja és köszönöm neked Ó Blog, azthiszem te is sokat segítettél, hogy megint szerelmes legyek az írásba. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr566309633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása