HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Nem is voltál soha az enyém...

2012.01.13. 18:34 Eltévedt Kacsa

Az egyik oldal: Amikor éjfélkor egyáltalán eszedbe jut írni neki, és azon gondolkozol, hogy akkor most odamenj -e hozzá hogy találkozzatok, akkor ne merj arról magyarázni, hogy te majd nem fogsz beleszeretni, mert mind a ketten tudjuk hogy az a hajszál már annyira vékony, hogy esélyed sincs elekerülni a szakadását.

Meg a másik: Ha van egy ember, akivel a kémia tökéletesen működik, aki megnevettet, akinek azt mondod: nem tudsz mással így beszélgetni, akinek az elhatározásaidról mesélsz, akitől rögtön megkérdezed, milyen napja volt, akinek csak mosolyogva tudsz csókot adni, amikor végre beszáll a kocsiba, akinek elmeséled még azt is, amiről tudod, hogy ellenzi, és nem azért meséled el, mert azt akarod, hogy csalódjon benned, hanem azért, mert ő nem olyan aki elítélne.... akkor ne mondd nekem hogy ez az ember és te nem illetek össze, hogy nem érné meg együtt lenni, nem tanulnátok egymástól, és nem éreznétek jól magatokat, mert úgysem hiszem el.

Ha beleszagolok a levegőbe és erősen figyelek, azt képzelem, a félelem szagát hozza a szél.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr286309658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása