HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Még csütörtökön

2011.12.13. 02:31 Eltévedt Kacsa

Annyira érdekelne mennyi az esélye annak, hogy aktuális barát - aki egyébként az én fejemben már egyre inkább kifelé tart a kapcsolatunkból - azzal az ex-baráttal fog januártól együtt dolgozni, akihez még mindig fűznek bizonyos szálak, akivel a mai napig beszélgetünk, aki azt üzente aktuálisnak hogy reméli tudja, mennyire szerencsés, aki azt mondta, hogy mi sose leszünk barátok, mert lehetetlen, és aki elküldte nekem nemrég Cserhátitól a boldogság meg én című számot?
Csoda, ha az ember lánya ilyenkor megzavarodik, mert van az, akit szeretne nagyon szeretni, van az akit nem szeretne, de valamiért mégis megszeretett és van az, akit 5 éve szeret, hol így, hol úgy, és aki persze hosszas kihagyás után megint betoppant és aranyos volt, meg horkolt meg etetett...
És ilyenkor arra gondolok megint: persze bazmeg. Játszótér.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr276309683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása