HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

I love you and Buddha too...

2011.04.20. 10:24 Eltévedt Kacsa

Egyrészt visszaolvasva a régi bejegyzéseket néha nem is értem mi van velem. Többnyire boldog vagyok, de úgy tünik, ha leülök blogolni, előtör a depresszív énem, ettől aztán olyan mintha az életem szenvedéssel teli, szürke és unalmas lenne. Pedig nem igaz. Csak valahogy erről könnyebb írni.

Egyébként meg nem tudom hogy a tavasz, vagy szerencse vagy mi van. De azt leszámítva hogy továbbra is bezárófélben van a munkahelyem, amit imádok és bár találtam egy újat, amit viszont utálok és rengeteg idő és unalmas és szarul fizet, de legalább évek óta (kb 4, ha nem 19) először mondhatom el magamról hogy normális kapcsolatban élek, ahol se fogyatékosnak nem tűnik a barátom, se nincs többszáz kilométer távolságra, se nem egy lehetetlen alak de még szeret és tisztel is. Szóval azthiszem csak várni kell a dolgokra.
Őt is már fél éve (több) ismerem és beszélgetünk és járunk együtt bulizni és tetszünk egymásnak, csak hát eddig nem jött össze.

Tegnap kérdeztem tőle pont hogy ha aznap este nem iszik eleget (nem volt seggrészeg csak kicsit bátrabb) akkor sose mer lépni?
Azt mondta nem. Ezúttal is köszönöm neked, ó tequila! Mellesleg azóta nem részeg és még mindig nem bánta meg. Fura.

Na csók,

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr216309685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása