HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Mess with a good thing...

2011.02.27. 01:43 Eltévedt Kacsa

Szombat este van, egy 60-as évek beli feka énekesnőt hallgatok és azon gondolkodom, milyen filmet nézzek, illetőleg fogyasszak -e valamit. Egy fiatal nő hétvégéje című bejegyzésünket olvashattátok.

Egy szerencse hogy itt vannak nekem az önmagam által elcseszett és a sors furcsa fintora által tönkrebaszott részei az életemnek, melyeknek mély depressziós sajnálatában jól megfürdöhetek.

A legszebb az egészben persze az, hogy nem is tudom mit csinálnék jelenleg szívesen. Megnéznék egy kivégzést.
De hogy senki nincs akinek ma örülnék, az is tuti. Azt hiszem újfent emberundorral küszködöm. Legalább régi jó ismerősként köszönök neki. Öröm az ürömben.
Csak hogy a pohár félig tele legyen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr556309686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása