HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Te majd kézenfogsz és hazavezetsz....

2011.01.10. 10:14 Eltévedt Kacsa

Igazából azért várom különösen hogy meglegyen végre a stat vizsgám mert egyrészt ha még egyszer el kell olvasnom a 'logaritmus' szót hülyét kapok (olyan boldog voltam tavaly év végén mikor azt hittem, örökre búcsút mondhatok a mtematika jeles tudományának, erre tessék. Itt is pofáncsap) másrészt azt gondolom sokkal jobb lesz hogy nem egy vizsgára készülök hanem háromra egyszerre.
Szeretek veszélyesen élni.

Egyébként a politika vizsgám vége kicsit olyan volt mint a magyar emelté. Majdnem hánytam saját magamtól de valahol mélyen viszont a májam hízott. Jó néha olyat is tudni amit nem kéne. Főleg ha érdekel.

Egyébként ahogy tellik az idő, egyre dühösebb vagyok a gimis törire. Mert azt a részt amit kellett volna, ami giazán hatással van anpjainkra és ami érdekelt volna (ahogy haladtunk előre egyre jobban érdekeltek a dolgok, a második világháború tanulása alatt már mintegy 90%ban ébren voltam) azt persze kihagytuk. Nyilván az érettségire se buzgolkodtam megtanulni mert nem kellett.
Most meg szívok hogy csak homályos elképzeléseim vannak a 80-as évek magyarországáról meg ilyesmikről. Mindig hallja az ember azt hogy páneurópai piknik meg hogy a keletnémetek átjöhettek magyarországra, meg ilyenek, de valahogy mégis homályos az egész. Vagy legalábbis nincs meg folyamatában.
Ha túlélem ezt a szart, esküszöm előveszem és eleolvasom a 12-es törikönyvet. Üdvös lenne, főleg hogy olyan szakra sikerült mennem ahol a társadalmi jelenségek 99%át a rendszerváltásból vezetik le. A rendszerváltást meg az előtte lévő 50 évből. Jupi.

De azt is megigérem magamnak hogy fogorvoshoz is elmegyek mert lassan hülyét kapok a fájdalomtól.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr236309693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása