HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Ez a szerelem, igen igen igen...

2011.01.02. 18:28 Eltévedt Kacsa

Sose gondoltam volna hogy egyszer még örülni fogok annak hogy annó 3 hónapja tanultam a társadalomstatisztika zh-ra. Pedig dupla öröm. Azon felül hogy lett egy 80% feletti ZH-m és most csak a félév feléből kell vizsgáznom, ráadásul most még szociológiából is ugorhatok egy fejezetetet,ami a mérési szintekkel foglalkozik.

Egy merő öröm egyetemre járni.

Ezen felül kurva melegen ajánlom hogy ne legyen igaz az amit az új év első hetén csinálsz, na azt majd a maradék 51-ben is népi fáma mert nem bírokm egy évig itthon ülni, tanulni és közben Mozartot meg Chopint hallgatni. Bár alapvetően mindegyiket szeretem (mármint ülni, itthon lenni, tanulni, Mozartot satőbbi) de azért ez mágiscsak több lenne a sokknál.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr746309701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása