HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Old pirates yes they rob I...

2010.12.22. 12:52 Eltévedt Kacsa

Fogalmam sincs miféle kórságnak kell megtámadnia az embert hogy ellenállhatatlan vágyat érezzen arra, hogy megnézze a Grease-t. De ígérem a felénél kikapcsolom és elmegyek megvenni az ajándékokat. A szomorú az egészben az, hogy még ráadásul tudom is, hogy mit akarok megvenni, ami tán nem könnyít a helyzetemen.

A tegnap estéről meg csak annyit hogy szerintem törvénybe kéne iktatni hogy a pultos nem kérheti el a személyidet csak azért hogy megtudja a nevedet. Egy szerencsém persze hogy telefonszámot egyelőre még nem nyomtatnak eme becses okmányra, mert akkor most kivert volna a vízt. By the way mindeközben egy negyven körüli hapsi meg akart hívni egy körre, mondtam hogy köszönöm de amúgy van saját pénzem, most kértem ki meg minden, de hogy nagyon kedves majd máskor (soha). Erre fel a pultossrác kioktatott hogy bunkóság nem elfogadni ha meg akarnak hívni valamire. Namost azért heló... Szeretném ha például Hitler se oktatna ki emberségből, következésképpen.....
Különben meg úgy gondolom hogy ha elfogadom a piát, az amolyan ígéret, hogy oké, szimpi vagy egy pia erejéig szívesen beszélgetek veled, kedves hogy felajánlottad. Azonban azt mondani hogy oké, hívj meg, majd felmarkolni az adott italt és visszaülni a barátaidhoz, szerintem tahóság. Persze végül mikor leültem a többiekhez tőlük is jól megkaptam, hogy éhen fogok pusztulni a világunkban, meg hogy normális ember az ilyesmiből hasznot húz és ha egy kicsit még rebegtetem a szempillám, a pultos srác is meghív valamire.
-Rendben, mondom erre én: holnaptól mottót váltok.
"If you wanna be rich, you have to be a bitch"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr696309703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása