HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

ember, s átkos társai...

2010.03.24. 21:23 Eltévedt Kacsa

Szomorú az, amikor összekötöd a hasznost a hasznossal. Mert a dupla időtakarékosság a folyamatos rohanás és az a bizonyos (nem általam, de mégis) oly sokszor emlegetett mókuskerék remek receptje. Persze az ember hiába tudja ezt. Az elvek szépek. De mindig csak odáig jutok velük hogy eszembe jutnak, meg aztán az is eszembe jut hogy "Gondolkodtam rajta hogy ne egyek ma elvet de elvetettem végül" és ennél tovább sosem jutok a magvas gondolatokban.
Belül szőke.

Hétfőn is megkaptam. Hogy nem vagyok nyugodt. Hát nem, tényleg nem.

Szeretném még továbbá hozzátenni hogy ha az ember összeköti a kellemest a hasznossal az tulajdonképpen a legnagyobb hülyeség amit elkövethet. Mert ugyan roppant elégedett lesz hogy a dolgokat imigyen jól megoldotta, de azért a kellemes részt csak mégis szem elől veszítette. Szerintem. Úgyhogy ha innen nézzük, sokkal okosabb a hasznost a hasznossal összekötni.
Önigazolás.
Szerelmem.

Mások meg azt jegyezték meg hogy azért fényképezni, körmötfesteni mindig van időm. Ezúton tiltakoznék hogy fényképezni bár mindig, de körmötfesteni egyáltalán nincs mindig időm. Hacsak a töri és egyéb órák erre való felhasználását nem tekintjük annak de hát miért is tekintenénk hisz az inkább kreativitást igényel mintsem feleslegessé vált perceket.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr436309736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása