HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Miért nem érzem jól magam, kényeztethetnélek...

2010.03.15. 20:12 Eltévedt Kacsa

Egyedül álltam és elment mellettem egy méterre három ló. Egyik oldalamon a patak, másikon meg a kolbásznakvalók. Azt hiszem a korlát azóta is sikít, úgy szorítottam.
Így hogy közelebbről is megnéztem őket (azt hiszem több mint tíz éve nem voltam ilyen közel ehhez az állathoz) megbizonyosodtam róla hogy szerintem még mindig iszonyatosan ronda, visszataszító lények. Ezerszer inkább fogok békát, kígyót, pókot, gilisztát vagy csigát de azok az izék a közelebe se kerüljenek.

Azt hiszem nem nagyon létezik olyan ember akinek elhiszem hogy ha azoknak az izéknek a közelébe megyek, az nekem jó. Pontosan ezért kéne lszoknom erről az önmagammal való fogadás dologról.
Különbenmeg nem mindehogy utálom ám a lovakat. Kolbásznak kimondottan ízletesnek találom.

Egyébként voltam királyréten. Ez a sztori is annak a folyománya. Király volt. Csak hogy stílusos legyek. Így próba nélkül a helyzet egész más de abszolúte nem megvetendő. Bírtam volna még.
Nincs térerő, nincs kaja, nincs semmi. Csak a barátaim az esti játékok, iszogatások meg én.

Felsorolás: Otoba-mostoha, Julio, ha lány lesz akkoris, hogyhasonlít-látnádcsakazarcát, megfejtem, sötétes gyilkolós, Somadrága,  Ákosbácsikávé, Ék, mi is oda várunk, forraltbor, baltásgyilkos-csókolom, lengyelbeszéd, figyeljétekakezemmert-csajok, kagylóhéj, bolha-ciccicicicc, KarcsiaRóka... és sok más egyéb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr586309741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása