HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

When you smiling...

2010.02.11. 21:52 Eltévedt Kacsa

Komolyan érdekel hogy még hány korlátolt ismerősöm fogja elhinni hogy az AOL meg egyéb netszolgáltatók fizetnek azért ha e-maileket küldözgetnek, mert annyira megsajnálták a szegény pici kopasz gyerekeket akiket meg kell menteni. Persze most nem arra célzok hogy ilyen nincs vagy hogy ez ne lenne szomorú de egyfelől ha minden ismeretlennel együtt éreznék már rég kinyírtam volna magam vagy meghaltam volna kiszáradástól a töménytelen bőgés miatt. Másrészt lássuk már be hogy ennek az egésznek semmi értelme sincs, mert aki pénzt akar adni az ad és nem e-mailek alapján teszi. Persze az már csak megint az emberi hülyeséget mutatja hogy nem tudják felfogni, az e-maileket NEM tudja lekövetni az a szerencsétlen mert ha le tudná az csúnyán törvénysértő lenne. Mindezt pedig az IWIW-en elhinni már olyan fokú hülyeséget feltételez hogy nem is értem hogy tudhat egy ilyen egyszerre lélegezni meg pislogni.
Ilyenkor mindig elgondolkodom hogy ezeknek az embereknek kedves válaszokat küldjek amiért leterhelik a levelezőmet. Aztán rájövök hogy kell maradnia némi evolúciós hulladéknak is hogy legyenek mellékágak amik kihalnak hogy aztán majd párszáz év múlva kereshessék a tudósok.

De ha valakinek akad egy felesleges Nobel-díja annak megsúgom: megtaláltam a Homo Sapiens és a Homo Sapiens Sapiens közti átmenetet. Bár, ha jobban meggondolom ezek inkább neandervölgyiek. Kedves ismerőseim: lúdtalp terén hogy álltok?

De mocskolódás helyett remek módszert eszeltem ki. Minden ismerősömet akitől ilyen levelet kapok, tájékoztatom ról hogy mostantól nem vagyok hajlandó elismerni ismerettségünket. Majd törlöm. Voilá!
Minek idegesítsem magam mások hülyeségén? Komolyan magamat büntetném azért mert ők elfelejtettek leesnia  fáról? Cöhh, Ugyan!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr846309756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása