HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Ha megszerettelek, kopogtatás nélkül bejöhetsz...

2010.01.25. 22:57 Eltévedt Kacsa

 


Abrudbánya, verespatak,
tudd meg rózsám hogy elhagylak
lovam lába indulóba'
magam vagyok, búcsúzóba
vess utánam, egy pillantást
mert többé nem látjuk egymást

Letünt idők rossz emléke
Nyúzott álmok sötét képe
engem többé ne lássatok
úton vagyok, helyben járok
tovább mennék, más nem lehet
édes rózsám, isten veled

Minket nem lát többé sosem
kéz a kézben hold sem nap sem
fehér felhők ne hívjatok
madaram nincs nem szállhatok
borzolnak a hideg szelek
édes rózsám isten veled

kelő nap fényesítsd útját
óvd a léptét lába nyomát
fenn az égen hajnalcsillag
eltűnőben ahogy virrad
vele én is köddé leszek
édes rózsám isten veled.

abrudbánya, verespatak
tudd meg rózsám hogy elhagylak
lovam lába indulóban
magam vagyok, búcsúzóba
amit itt látsz nem értheted
édes rózsám, isten veled.

Halgassatok Özsébet. Mert jó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr426309766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása