HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

'Cause this is thriller, thriller night...

2009.11.29. 13:11 Eltévedt Kacsa

Azért az egy kicsit vicces amikor megérkezel a szalagavatódra és ki van írva hogy 2006-2010 Kilián György Gimnázium. Amivel semmi gond nem is lenne ha tényleg 2006 és 2010 közt járnál az adott iskolába és ha annak az adott iskolának Kilián György Gimnázium lenne a neve. Így hogy vagy 20 éve máshogy hívják és amúgy meg te 2002-ben érkeztél, nos így egy kicsit vicces.

Meg persze az is jellemző hogy Az én keringő ruhám szakad szét még az első próba elött.
Ahogy a papneveldés bordó sál is milyen remekül mutatott rajtunk.
Arról meg már ne is beszéljünk hogy vajon miért a diótörőre vonultunk be? Ilyen alapokon mondjuk lehetett volna Yann Tiersenre is csak az mondjuk sokkal jobb.
Az afterpartyról meg azt hiszem ne beszélgessünk. Kevesen voltak. Bosszantó amikor valaki azt mondja h jön, majd mégse. Persze magánügy de nekem is magánügyem hogy bosszant. Na meg persze DJ Ioda is rendesen elszúrta a bulit, hogy a ruhatáros lányokról már ne is beszéljünk.

Mindehhez persze hozzátartozik hogy végül ki lett javítva becses tanintézményünk neve és a kezdési dátum is. (ami persze valahol szomorú hogy 8 évet szúrok el itt az életemből)
A keringő ruhám pedig meg lett varrva még mielött bármi történt volna, és még az első keringő elött.
Az afterpartyhoz meg annyit hogy van nagyon menő School Toure I VIP karszalagunk és igazából az elején még a zene is jó volt meg a buli is. Az meg hogy ki jön meg ki nem hát ezen igazán nem múlt semmi, csak nem szeretem a levegőbe beszélést. Azért én így is jól éreztem magam bár kétségtelen, hogy nem ez volt az év bulija.
Arról nem is beszélve hogy mindenki nagyon tündéri volt aki eljött, kis családom is helyes volt. Kis barátaimról meg már ne is beszéljünk. Kaptam gyönyörűséges virágcsokrot és mikulást nyalókával. Persze mindezt azért mert nem normálisak. Táncoltam mindenkivel és nagyon jó volt. Külön köszönet azoknak akik felkértek. Amit még a bátyám is megtett. Igazán megdöbbentő.

Összességében elég jól sikerült bár igencsak nevetséges hogy 3 hónapig készültünk azért hogy aztán végülis egy pillanat alatt vége legyen.

Kicsit ez a nyolc év is ilyen. Én még ott tartok hogy felvettek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr886309785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása