HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Biztos vannak nem azért csak a módszer régi már...

2009.11.07. 21:55 Eltévedt Kacsa

Azért arról igazán leszokhatnék hogy azt hiszem minden olyan egyszerű, amilyen lehetne.
Vagyis ha kártyát akarsz venni hogy úgy amúgy legyen egy számod amit jól megadhatsz mindenkinek és mindemellé kéne egy telefon is, amibe meg én jól lementhetem az ismerőseim telefonszámát hogy esetleg tudjak velük kommunikálni meg találkozni, akkor édeseim, a megoldás nem az hogy bemész és azt mondod, én ezt akarom.
A határozott elképzelés máris hiba.
Mert rádbeszéli. Hogy gyere hétközben, akkor több az áru. Aztán persze kibújik a szög a zsákból és kiderül hogy ilyet már egy hónapja nem kaptak amit én akarok. (hogyisne... megint kiszúrtam valamit ami nem lehet az enyém) Arról már nem is beszélve hogy igazán áldozhatnék rá több pénzt és vehetnék egy 'komolyabb készüléket'. Nahát most ez ellen nagyon tiltakoznék! Nem kell. Pont.
Én telefonálni akarok azzal a nyomoronccal nem megmenteni a világot. Kéremszépen. Nem akarok a NASA műholdjaihoz csatlakozni. Csak felvenni, beszélni, lerakni.

Persze ilyen erővel egy darab szart is emelgethetnék. Felemelem, beszélek, lerakom.

Lényeg a lényeg: még mindig nincs telefonom. Gyakorlatilag elérhetetlen vagyok.
Legalább ez, ha már más nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr316309790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása