HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

De a szívem még mindig, ugye még mindig a régi...

2009.11.04. 00:08 Eltévedt Kacsa

Utálom amikor nem tudok nevetni mert azonnal köhögőrohamom lesz. Meg aludni se nagyon megy. 8-9 óra után bőröndökkel kelni a szemed alatt nem jó.

Ahogy az sem hogy most szerdán se megyek táncra, pénteken se, aztán jövő pénteken meg GYIÖK tábor miatt.
Aggaszt.
És meglepő de az még jobban aggaszt hogy most egész héten nem járok iskolába, hétfőn OKTV miatt nem megyek, csütörtök-pénteken meg GYIÖK miatt. De egyszerűen nem tehetek róla hogy beteg vagyok és pont most lesz a tábor is.
Csak ezt értsék meg Ők is...
Eléggé félek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr226309794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása