HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Rájöttem hogy az élet más....

2009.10.28. 14:18 Eltévedt Kacsa

Azért az mégiscsak nevetséges hogy egy áfás számla miatt egy óráig tartson megvásárolni hat darab desszertet. És ezen esetben az egy óra nem költői túlzás hanem a rideg valóság. Ha nem akarnám megtartani nőiességem minden apró darabját, azt mondanám faszkivan.
Viszont az a szerencse hogy mindig mindenki jobban tudja hogy mit kéne nekem csinálni. A mögöttem álló pasi például kikérte magának hogy miaz hogy nekem van pofám háromezer forintról áfás számlát kérni.
Amikor aztán közöltem vele hogy 'Abból akadó frusztráltságát hogy kurvaronda és egy szánalmas nyomorék ne rajtam vezesse le, már csak azért SE mert egyáltalán semmi köze nincs hozzá hogy hány forintról kérek áfás számlát' Akkor hirtelen csöndben maradt.

Minden bizonnyal miután kimentem még megjegyezte hogy a mai fiatalok nem tisztelnek semmit.

Elég gyakran megfogadom hogy nem leszek iszonyatosan nagy paraszt mostantól senkivel, de egyszerűen aaannnyira jó érzés. Az emberek nagyfokú utálatából fakadó frusztráltságomat kénytelen vagyok ilyenekben levezetni mert különben minden bizonnyal felrobbanék.

Szóval igen, ma megint utálom az embereket. Egytől-eggyig mindegyiket. Téged is valószínüleg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr546309797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása