HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Love is, love is blind...

2009.09.03. 21:04 Eltévedt Kacsa

Pestről meg csak annyit hogy pár nap után, életemben először kaparom a falat hogy elinnen de mostazonnal.
Persze ez nem Pest miatt van, mert az örök szerelem. Elvégre lassan 18 éve együtt élünk mindenféle vita nélkül. Ez már azért szép idő egy kapcoslatban.
Szóval minden bizonnyal nem Vele van a baj, hanem azzal hogy már tegnap, amikor az első tanítási napra mentem, éreztem hogy a kisördög ül a vállamon és azt mondja 'fordulj vissza most! még megteheted!' De én persze nem tettem. Csudiba.

Viszont mindkét nap sikerült 1 órával korábban felkelnem. Bosszantó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr766309828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása