HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Ülni fogsz velem....

2009.03.10. 14:39 Eltévedt Kacsa

Elindultam ma a háziorvoshoz hogy kapjak tesiből felmentést, a helyes kis fiókos balesetem miatt.
A háziorvos elküldött a sebészetre, onnan elküldtek a röntgenre, onnan le a sebészetre, ahol átirányítottak az ortopédiára. Hogy végül a gyógyászati segédeszköz boltban kössek ki, ahol elnéző mosollyal közölte a néni a derékbaszom miatt amit kiváltottam hogy 'milyen korány kezdi'
Köszönöm.

Egyébként az ortopédiás doktornéni nagyon aranyos volt. Csak akkor nem voltunk már olyan jóba amikor azt mondta hogy két hétig semmi mozgós dolog, persze a sétát kivéve. És ha lehet bő egy hónapig semmi megeröltető, emelgetős, hajolgatós dolgok.
Én meg persze visszakérdeztem hogy várhatóan mi lesz ha mégis. Azt mondta hogy baj. Nem fejtette ki bővebben, de nagyon csúnyán nézett és figyelmeztetett hogy ne.

Én már csak itthon vonogatom a vállam és csendben megjegyzem hogy egy hét múlva előadás. Egymás után kétszer is. No és ha ez nem lenne elég akkor egy hónap múlva megint. Hát így.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr926309854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása