HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Kopasz emberek...

2009.02.24. 19:58 Eltévedt Kacsa

Ha nagy leszek, edző leszek. Műkörmös lányokból áló röplabda csapatot fogok edzeni. Ehhez persze lkerülhetetlen hogy nekem is műkörmöm legyen. Mivel csak akkor tudom a megfelelő gyakorlatokkal tréningezni őket.
Addig viszont megteszi a narancssárga is.

Az énektanárunk egyébként az év legjobb megnyilvánulását produkálta ma. Ugyanis nálunk szokás hogy bizonyos órákra (fizika, ének, tesi, etika stb) már alapból vicces női magazinnal készülünk. Ebből a célból aztán gyűjteményünk is van hátul. Glamour, Marie-Claire, maxima, nők lapja, tina, cosmo stb. Ezen aztán mindig megy a huza-vona hogy ugyebár bunkóság, holatisztelet ecetera.
Lényeg a lényeg hogy ma az óra közepe tájékán az énektanárunk közölte hogy a lányoknak van egy meglepetése és előhúzott egy marie-claire-t amit aztán körbeadtunk az osztályban.
ÍGy leírva kevésbé tünik jófej és vicces dolognak de tényleg az volt.

Ohh és voltam ma vásárolni. Eredménye egy lila nadrág, egy sárga táska, egy sárga poncsó, egy piros szoknya és egy narancssárga körömlakk.
Öröm és boldogság.

A farsangok, karneválok és télűző mulatságok ideje lejárt! Gyere tavasz gyere gyere!! Várlak nagyon...

Csók a családnak,
Sora

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr176309857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása