HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Minden máshogyan menne...

2009.01.13. 21:55 Eltévedt Kacsa

Most így a 25 fokban, egy tál forró húslevessel a kezemben, kezdem az életet pozitívan látni. Azt leszámítva hogy az a valami amit időjárásnak csúfolnak odakint, iszonyú, minden rendben van. Voltam ma korizni, jól kifáradtam szóval várhatóan két hét után elöször fogok tudni aludni, talán már éjfél elött, de egy elött biztosan. Ez azért manapság már teljesítmény.
Amúgy így ezt a levest szürcsölgetve tudom hogy holnap nem ilyen vidáman fogok kelni hanem iszonyúan szentségelve az eljövendő torokfájásom miatt.

Nem szegi kedvem.

Megyek tanulni (hehh, és most tényleg)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr806309877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása