HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Én olyannak láttalak...

2008.12.26. 22:26 Eltévedt Kacsa

Egyébként a karácsony egyik legnagyobb eseménye hogy nagynénémék vettek egy új kutyust. Hat hetes és németjuhász. Hihetetlenül okos, játékos és valami eszméletlenül aranyos.
Nem vagyok egy nagy kutyafan hogy minden egyes ugató négylábúhoz lehajoljak és mézes-mázos hangon gügyögjem hogy jajjjdeeearanyooosvagyhogyhíívnakkicsikém. De nála ez egy kihagyhatatlan dolog volt.
Kár hogy nem vagyok japán. Akkor némileg jogosabban mondhatnám hogy zabálnivaló.
(Majd küzdök fel róla képet a mobilomról)

Másik ami még kapcsolódik is a kutyás ügyhöz. Hogy 24-én, vagyis szenteste, családi mozizást tartottunk otthon. Idsanyám, kedvenc bátyám no és jómagam. Megnéztük a Batman - The Dark Knight-ot. Hihetetlenül zseniális volt.
Persze ki tetszett a legjobban? Naná hogy Joker, vagyis Heath Ledger. Ezúton is sajnálom szegényt. De hát az az alakítás. Nem szoktam ezekről ömlengeni, pedig erről tudnék.
Ohh, és a kapcsolódási pont. Szerintetek hogy hívják a kutyát?
Csak nem Joker? Zseniális! Nekik valamiért kevésbé tetszik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr426309898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása