HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Egyedülálló fehér férfi a harmincas évei közepén

2008.01.26. 15:53 Eltévedt Kacsa

Azért jó hogy eljárok próbára mert a közösség hasznos tagjának érzem magam. Ez ilyenkor mindig jól esik. Csakúgy mint az, hogy amíg én a színpad kellős közepén(oké, kis túlzással a kellős közepén, valójában jobboldalt egy fának álcázott napernyő tövében van a kis törzshelyem) üldögélek és konkrétan semmit nem csinálok, (azon kívül hogy minnél idiótább fejet vágva próbálom szétzúzni az aktuálisan próbálók lelkét) addig a többiek, akiknek még szerepe is akad, (persze nem mindig csak szemét módon általánosítok) kinnt beszélgetnek egymással.
JóJóJó. Megéri ilyenkor létezni.
Szemét meg nem vagyok csak néha egy icikét picikét elkeserít a helyzet.

Egyébként Kláráról időközben mást is megtudtunk. Úgy mint vezetéknév. Ez persze már remek lehetőgség arra hogy felkutassuk IWIW-en. Ha igazán köcsög gonosz lennék, minden bizonnyal belinkelném az adatlapját.
Most várnátok a linket mi?
Megbotránkoztatok (: Nem teszem.

Ma egyébként, kis késéssel megjelentem a Civil szervezetek napján, ahol mint Gyiök vettünk részt. Bevallom, többet vártam az egésztől. Mondjuk azt hogy a játékszobában, amin elég sokat gondolkodtunk, legalább néha megjelennek emberek.
Végül azért nem panaszkodhatok mert két idősebb hölgy illetve egy úr játszott velünk vagy egy órát. Többek között megtanítottuk őket szép holdat rajzolni.
Ti tudtok?

Csók a családnak,
Sora

UI:Kaptam egy nagyon nagy zsáknyi ruhát. Ingyen és bérmentve. És még csak nem is rosszak. Jó nekem.
UI2: Időnként visszaolvasom a blogomat és rájövök hogy a legfontosabb és számomra legérdekesebb dolgokat nem írom le. Így az életem szürkének, unalmasnak én pedig egy hülye picsának kislánykának tűnök.
Lehet hogy tényleg?
UI3: Némileg elgondolkodtat. A tényleg érdekes dolgokat miért nem tudom leírni?
UI4: Ma sok lett az utóirat. Meg a zárójel. Ez már csak egy ilyen nap.
UI5: A félreértések elkerülése végett hozzáfűznivalóm az első részhez: Imádok próbára járni, imádom a Róólandokat, csak néha uff. Mielött még itten aztán hogy.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr646309981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adamita 2008.01.27. 19:33:44

UI2-re: Teljes mértékben NEM! :D:P UI3-ra: Talán nem publikuus.. ;)
süti beállítások módosítása