HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Meglátod, jobb lesz azonnal...

2008.01.06. 12:04 Eltévedt Kacsa


Sok mindent kéne most per pillanat csinálnom. Sejtheted hogy egyiknek sincs köze a géphez. Természetesen. Már megint leragadtam.
Tegnap? cöxpont, szenvedések, csend, röhögés, anyázás. Megint hülye voltam. Ugróiskola a körúton, aki meg, az meg úgy tesz mint aki nem is ismer. Salátázás, aztán a végállomás mi? (már megint)
Zöld Macska... Miközben pisiltem, azon gondolkoztam (vigyázz, intim infó, nemám elolvasni ha nemvagy jogosult) hogy többet voltam az utóbbi két napban ZöldMacskában mint otthon. Az alvást is beleszámolva. Szomorú. Vagy nem. Vagy de.
Vettem macskafogó DVD-t. Wehehehe. Majd megnézem. Tegnap meg 'silence of the lambs' újra. Naggyon jó.
Meg éjszakázás. Három óra alvás. Igen, ezért ilyen rettentő értelmes ez a bejegyzés. Most meg neki kéne állnom tanulni. Meg ilyesmi. Azzal áltatom magam hogy francia szótár csak a gépen van és azért kapcsoltam be.
Ki hiszi ezt el vajon?

Én nem.
Te igen?

Csók a családnak,
Sora

UI: Mesteri szintre fejlesztettem az értelmetlen bejegyzések írását. Kurzust is tartok. Majd, idővel. De drága lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: haldoklás róóland zöldmacska

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr536309992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása