HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Jutalmam egy baldachinos koporsó

2007.11.22. 22:22 Eltévedt Kacsa

A reinkarnáció nem hülyeség. De mi az nekem hogy ha rosszul viselkedem, rosszat teszek, valami undorító csúszómászóként születek újjá? Az nem büntetés! Az igazi rosszat előző életében az tette aki egy olyan elmének született újjá, akinek abszolute semmi érzéke nincsen a matematikához.
Mert kérdem én, micsoda rendszer ez? Elvégre mondjuk magyarból, föciből, ilyenekből, aki kitartó és seggel tanul az elérheti a négyes szintet. Annyira szerintem meg se kell erőltetnie magát. Valamit a szájába rágnak, azt megtanulja és felböfögi. Pápá gondolkodás... Így, neki semmi hátránya nincs abból hogy nem ért meg, teszem azt egy verset.
De én például... Aki nem értek a matekhoz. Nah én rendesen szopok rosszul járok. Ugyanis akárhogy igyekszem, ha meg gebedek sem érem el azt a kurva rohadt szép négyest, amit szeretnék. Persze lehet hogy ehhez némi köze van Sz tanár úrnak is...
Ki tudja?

No meg ki vagyok én hogy itélkezzek?

De végülis mindegy. Holnap, az esélytelenek nyugalmával megyek be. Abban reménykedem, lerakják elém a példát, irogatok össze-vissza, majd amikor a végére érek, rosszul leszek ettől a töménytelen mennyiségű, bődületes baromságtól és lehányom a papírt.
Így, a reggelim maradéka ami rákerül a dolgozatra, olvashatatlanná teszi a firkálmányom.
Ördögi terv, nem?

Csók a családnak,
Sora

Szólj hozzá!

Címkék: matek elitgimi beteggondolat

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr586310012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása