HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Mondjátok el nekem, merre jár?

2007.10.03. 20:46 Eltévedt Kacsa

A nap egyetlen pozitívuma hogy vége lett. Az egész annyiból állt hogy szenvedtem. Szenvedtem dupla kémián, mert jobb dolgom nem volt, hát levelet írtma, holott figyelhettem volna arra, ahogy éppen megváltjuk a világot. Ugyan 200 év késéssel de mégiscsak zseniális dolgot fedeztünk fel. Folyamatos elektromos áram! Ez eddig nem volt ám, mi fedeztük fel. S hogy akkor ezt miért olvashatod? Kőtáblára véstem, az utódaim vitték be valami kütyübe ami által még inkább világhírű lettem. Mintha eddig nem lettem volna az...
Majd szenvedtem Törin mert új kistanár tanít minket és szegényke...Hát nézz rá és megtudod, miért mondom hogy sírva röhögném ki magam, ha ilyen lennék. Igazából az a legszánalmasabb hogy úgy viselkedik mint egy 60 éves. Akad benne némi irónia, valljuk be.
Tesin is szenvedtem. Véres megtorlást vártam, ehelyett produkáltunk valamit, amin még a nyugdíjasok is röhögtek volna a pálya széléről hogy látják. Szerencse hogy nem otthon hanem ovoda van mellettünk.
Körülbelül ennyiből állt a napom.

Ugyhogy most valahogy így:


Telibe trafál, nem igaz?

Csók a családnak,
Sora

UI: Szeretlek Lucám:)

1 komment

Címkék: Élet elitgimi viccesvagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr326310030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meta 2007.10.04. 21:22:08

Akkor kivétel vagytok. A sulik mellé hajlamosak öregek otthonákat telepíteni. A Szilágyi mellett is van. És Győrben is láttam egy ilyen kombinációt.
süti beállítások módosítása