HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Melegágya vagyok!

2007.09.19. 23:17 Eltévedt Kacsa

A mai nap a gyomrom görcsölésébe, rosszullétbe, alvásban, torokfájlalásban és a "lázas vagyok -e vagy csak úgy érzem magam" alapkérdés kitárgyalásában telt. Igen hamar hazatértem, igen jól tettem, mert később még szarabbul lettem. Megnéztem itthon két filmet. A koponyák és a zűrös kölykök. Az egyiket érdemes volt, a másikat kevésbé.
Ebben ki is merült a mai nap érdekessége.

Viszont, végre sikerült skype-on beszélnem kis Táncoskedvű Tűztündéremmel. Megosztottuk egymással rémálmainkat. Majd kifejtettem neki hogy a svájciak miért alacsonyak. (köze van a háborúhoz és a fejetlen tehenekhez. Csak beharangozóban) Ő erre azzal kívánt válaszolni hogy (miközben állítása szerint balettozott a szoba közepén) hogy elkezdte énekelni kedvenc énekesemtől az "oops I did it again" kezdetű nótát. Hogy a rövidre zárt (40 perces) beszélgetés katarzisa mi volt, nem árulhatom el. Mindenesetre jó volt őrültködni. Holnap is akarok!

S hogy holnap bemegyek -e iskolába vagy inkább meglátogatom Margitkát? Az élet nagy kérdései. Sajnos nagy az esélye hogy szét unnám a megmaradt agyamat is itthon... egyedül... magányosan...

Jah, még két dolgot megemlítenék a köznek. Az egyik hogy végre csináltam skype-ot. baragirl névre. Csak mert már egy ideje reklamálnak egyesek. (Peti, Bordó...)
A másik hogy bizonyos okokból megváltozik a mail-címem. bara@skunkbox.com illetve bara@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com még keresek valami smtp kiszolgálót. Akinek van ötlete írjon, mert kéne nekem a mozzillához, viszont ezekhez a szutykokhoz nem adnak. Mert miért adnának, tudom...
Meg majd még ujítok valami normális címet is.

És írok egyszer a hálátlanságról, a kisstílü, undorító csúszómászó emberekről egy bejegyzést. Azokról akik hátat fordítanak ha egy ideig nem nedvesíted a nyelved. Meg a barátság értékéről. És arról hogy tévedtem, elb*sztam 3 évet az életemből... Szar az ilyenre rájönni. Utálok rádöbbenni hogy emberismeretből csúfosan megbuktam.
Najólvan, vége a világfájdalomnak.

Csók a családnak,
Sora

UI: Kiváncsian várom milyen állapotban leszek holnap reggel. Pláne pénteken.
UI2: csak az éltet hogy a csütörtök már majdnem péntek... Beteges

Szólj hozzá!

Címkék: haldoklás életnagykérdései viccesvagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr536310038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása