HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Fontos az ilyesmit előre lekötni:

2007.09.13. 17:49 Eltévedt Kacsa

Utálom a meglepetéseket. Szerintem baromság. Főleg mivel úgysem tudod, minek fogok örülni, mert én általában nem annak örülök aminek te hiszed hogy fogok. Még jobban utálom ha valaki előre bejelenti hogy meglepetéssel készül, mert ilyenkor napokig, órákig azon gyötrődöm hogy vajon mi lesz az újabb, csodálatos meglepetés, amihez majd jó képet kell vágnom, holott egyáltalán nem értékelem? Könnyebb a színlelt örömöt előhoznom magamból ha előre szólnak hogy mi lesz.
Volt már a meglepetésekkel rossz élményem, nem is egy, és megtanultam hogy ne várjam a meglepit, mert nem fogok neki annyira örülni. Még soha nem felelt meg egy ilyen sem az elvárásaimnak. Mindig el lett rontva. Szóval, csak szólok, előre. Mindenkinek. Nekem, meglepetést, ne!

Mindez csak onnan jött hogy hárman jelentették be jó előre hogy pénteken meglepetés és jajj de nagyon fogok neki örülni. Most aggódhatok egy napig hogy az eddig várva-várt péntekemet, vajon milyen elfuserált meglepetés fogja tönkretenni? Triplán ráadásul. Bár, gyanus hogy kettő ugyanarra vonatkozik de akkor is, aggódjak két dolog miatt aminek örülnöm kéne?
Utálom, hogy az emberek mindig azt hiszik, tudják hogy nekem mi a jó.

Megyek inkább, rászánom magam a föci tanulásra, ennél, még az is jobb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr826310044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása