HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Jöttem, láttam, Visszamennék!

2007.09.06. 21:58 Eltévedt Kacsa

Öt év után elöször álltam tornasorba. Nem tudom hogy a mókás, a röhejes vagy a szánalmas szó a megfelelő kedvenc testemet nevelő tanáromra. Aki szerint egyébként, majd nekem hiányozni fognak az ő hajtós(kac-kac) tesiórái. No meg szerinte az is jó lenne ha nem beszélnénk végig az iskola összes pletykáját és a világ összes, létező sorozatát 40 perc alatt. No persze. Szerintem meg jó lenne ha holnap nem fagyna be a hátsóm és varázslatos módon eltünne a dugó Újpestről.
Mindenki akar valamit, amit nem kaphat meg.
(Ami azt illeti, lenne pár keresetlen szavam az órarendet összeállító tanárhoz is, aki megáldott minket egy csodás első órai tesivel. Eredménye: egész nap tesiterem-szagú kéz, akárhogy is mosom. A második órán az az érzés hogy ez az ötödik. negyed órával kevesebb alvás. Plusz egy késés minden hétre. És ha ez nem lenne elég, emiatt minden csütörtököm rosszul indul. Hát köszönöm. Máskor inkább az alsósokat tessék első órába betuszkolni.)

A fenti példa egyébként remek bizonyíték arra, hogy a tanárok idén megőrültek. Beszéd az érettségi jelentkezésekről, faktelőkészítők, nyelvvizsga felmérések, kérdések a továbbtanulásról, első héten felelések beigérése...
Hahó, tizedikes vagyok! Még van két évem izgulni. Plusz még egy amit végig-izgulhatok ha annyira szeretném.

Csók a családnak,
Sora

UI: Ki kéne találnom valami nagyon jó játékot a zsepis franciákra...Máskülönben megeshetik hogy egy ilyen 45 perc alatt elporladok és elfolyok a parketta között...

UI2: Holnap Péntek! OLLÉ. Csak érjem meg azt a 14:40-et...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr846310049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Lethe. 2007.09.09. 09:51:57

testemet nevelő tanár... hát ez valami egészen rosszul hangzott.:D
süti beállítások módosítása