HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Néma gyereknek...

2007.08.27. 11:59 Eltévedt Kacsa

Csak egy apró kitérő, mielött lekölzölném az izgatott olvasósereggel hogy milyen is volt az utcabál. Ahogy a cím is mutatja. Néma gyereknek anyja se érti a szavát. Akkor meg pláne nem ha egy egyszerű, eldöntendő kérdésre nemmel felel, majd számon kér(természetesen a hátam mögött hogy reagálni méég véletlenül se tudjak) hogy miért is nem úgy tettem, mintha igennel felelt volna. Hát nem kérem szépen, ez így nem megy. Nyíssátok ki a szátokat nyugodtan, mert nem fogok megsértődni ha csinálni kell valamit. Kösszi, arik vagytok meg minden.
Egyébiránt meg szivesen aszisztálok nektek a sértődött szerep alakításához.

De. Az utcabál Jóóó voolt. Találkoztam rég nem látott emberekkel, olyannal is akit röpke hat éve nem láttam. Kicsit problémás volt, tekintve hogy Én személy szerint nem ismertem fel, ellenben ő engem... PediG elötte gondoltam rá hogy ott lesz -e? PediG koncert is volt. Jó volt. Rövid volt. Köszi Gábor, meg a jó szervezés. Tudom, az ilyen benne van a pakliban de hogy egy zenekar fellépési idejébe miért nem tudják belekalkulálni a beállást?? Ez számomra felfoghatatlan. Biztos én vagyok a buta... Ó, én balga!
Meg volt még drámaságok, Attilával, Bencével és Levivel. Móka volt a javából. No meg kacagás. Láthattunk (volna ha elmentünk volna arra) Magna Cum Laude koncertet. Meg egy csomó földi jt. Lacit a kisgyerekekkel, bikát, céllövöldét, lovakat (fúj)...
Igen, jó volt!

Csók a családnak,
Sora

UI: Vettem tevét, amit ha három napra hideg vízbe áztatsz, megnő:D Lesz egy tevém egy befőttes-üvegben!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr176310059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása