HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Ha akarod, nem akarom

2007.07.27. 23:24 Eltévedt Kacsa

Azthiszem, amíg a Deákon üldögéltünk Zsóficcal és Meszterrel és lábunkat lógattuk a hűs, ám kissé klórszagú vízbe, lebarnultam. Ha még egy picit sötétedik a bőröm, elutazom Afrikába, ott legalább nem keltek feltünést. Esetleg beállok valami reggie-bandába. Remek alternatívák. Egyébként röpke 30 perc alatt 4 ismerőssel találkoztam ma miközben barátnőztem. Mindegyiküket színjátszórol ismerem. Balatonszemes kisért. Én meg majd jövő héten őt. Nem tudom, kinek kéne félni.

De mostantól csak este találkozom emberekkel. Akkor szebb vagyok. Ez biztos. Este, világosban. Mielött még félreértené bárki is és arra következtetne hogy a sötét miatt. Nem. Ugyanúgy világosban, csak este. Fura, pedig ilyenkor nem vagyok kisminkelve és a hajam is szar. Talán csak megjön az önbizalmam éjszaka. Vámpír akarok lenni!!! Tartom a beteges véleményem. Ellenvetés?

Csók a családnak,
Sora

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr616310068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása