HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Éjjel ébredsz hogy mindenki meghalt -e

2007.07.15. 20:56 Eltévedt Kacsa

Szépen elterveztem egy bejegyzést a tegnapról, a máról, a mákosgubáról, hajvágásról, melegről és Veléencéről. Lennének képeim is, talán még kedvem is. De most szereztem meg a KisPál összest, élvezkedem kicsit bátyus gépén. A másik probléma meg hogy elvileg már kezd kilenc fele közelíteni az idő. Ehhez képest tök egyedül vagyok itthon és tökre tudom hogy el kéne kezdenem pakolni mert az nálam olyan mint egy végtelen hajsza. Nem egyszerre hozok be mindent a fürdőböl, de nem ám, hanem ki-be ki-be. Mint akit felhúztak. Majd fél tizenkettőkor álmosan és fáradtan lefekszem aludni és ötpercenként behozok valamit, elrakok, kiveszek vagy felírok. Lapra, kézre, gépre, asztalra.

És most megyke pakolni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr976310074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása