HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Így utólag...

2007.07.01. 23:59 Eltévedt Kacsa

Csak mert reklamáltál.

Felébredtem.
Most tudom, még érzem, mert fáj,
az ébredés nem könnyű, ha egy álom
véget ér, pedig tovább is álmodnál.
Elengedni nehéz, visszatérni nem
szabad, rejteni kell a tiltott álmokat.
Így, hát jöjjön a feledés, nyíljon
számomra egy új világ, legyen kék
az ég, ragyogjon a nap, borítson
mindent száz és száz virág!
De, soha többé nem lesz ilyen,
nem építem soha már,
a szerelem feledéstengerének
fehér és vörös korallzátonyát.

Most nincs jobb. Most este van. Most csak ennyi. Most csak jelzésként. (Most csak azért hogy egómanó rendben legyen)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr666310079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása