HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Kisért a Matek

2007.05.25. 23:42 Eltévedt Kacsa

Nos.. A hét számokban kifejezve:

0
Mert teljesen felesleges, kihagyható. Semi8 értékes nem történt, meg se érte a fáradtságot hogy felkeljek és úgy tegyek mint aki nem fotoszintézisből tartja fennt, az amúgy nem kis tömegű testét. Szóval, időpocskékolás. Egy régebbi bejegyzésben már fejtegettem az elméletemet az időátugró szerkezetről, meg arról hogy akkor nevetségesen rövid életünk lenne. Bár, gondoljunk a kérészre. Talán úő azért él olyan rövid ideig, mert van ilyen időátugró szerkezete. Élete nem fontos, unalmas esetleg kellemetlen részeit egész egyszerűen kihagyja és rátér a lényegre még aznap. Meghal. Hát igen, van valami ebben, kezdek egyetérteni Esti Kornéllal. Jah, mert a mai napon 3szor 45 percben hallgattam Esti Kornél novellát. Persze mit panaszkodom, legalább nem tanultunk addig sem, csak nem értem miért nem látható be, hogy van szemem és nem csak tudok, szoktam, hanem még szeretek is olvasni...Hörr

27:
Ennyi fekvőtámaszt tudtam csinálni. Megdöbbentő hogy nem csaltam és mégis kinyomtam magam ennyiszer. Sőt, mi több, még izomlázam sem volt utána. Igazából mostantól hívhattok akár izomleánynak is. Kérésre befeszítem a bicepszem. De csak ha éppen 10 perce voltam pisilni, kék a szemed és nem múlt el 6 óra. (Az esetleges diszkriminációért felelősséget nem vállalok)

113:
Pontosan ennyi felülést és hátizmot csináltam felmérésen., Ezt a számot még két éve szemeltem ki magamnak. Ha jól emlékszem, azóta minden egyes has- és hátizom felmérésen ennyinél állok meg. Ahogy idén is ezt tettem. Kedvenc testnevelő-tanárom csodálkozva pillantot rám sexy szemüvege felett és közölte hogy nocsak, tavaly is ennyi volt. Bár nem volt két copfom, igyekeztem elhitetni vele hogy semmi köze nincsen semmi máshoz, mint ahhoz hogy sosem tanulok a saját hibámból és képtelen vagyok a fejlődésre.

202:
Miután közöltem kedvenc Cynthiámmal a 192-es ugrása után(a hölgyemény egyébként 160 cm magas) hogy mutáns, szöcske és úristen mégis mit kézpel magáról, ezek után egy merész ugrással túlszárnyaltam a 201 centit és 202nél raktam le tappancsaimat. Most tehát keresek vállalkozó szellemű embereket, akik 202 cm magasak körülbelül és vállalják hogy átugorhatom őket. Elvileg menni fog, gyakorlatban... Bízzatok bennem:)

2000:
Ennyi pénzért fogok kapni, kedven Libusom közerműködése miatt, egyhetes, VIP szigetjegyet. És kapok még egyet, hogy ne legyek elárvulva és magammal hozhassam Drágaságomat is:) Már csak édesanyámnak kellene rábólintani és igazán meg lenne alapozva a nyár. Arról nem is beszélve, hogy tulajdonképpen spórolnék magamnak 35e forintot.
Szídni a felmenőimet ne. Engem lehet, ezeket kommentekben is akár:)

Csók a családnak,
Sora

UI: Holnap, még a kakasok elött kelek. Hajnalhasadtakor(8 óra) ugyanis indulunk Agárdra. Ahol is majd nyírhatok füvet. Mire hazaérünk, meggyötört, koszos és fáradt leszek, de legalább barna. Kétszer is meggondolom hogy utána este elindulok -e Lucmucékhoz.
UI2: Édesanyám lebukott. olvassa a blogomat. Köszönjetek neki szépen:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr306310094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása