HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

"Ami egyszer volt, újra nem jön el"

2007.04.11. 23:37 Eltévedt Kacsa

Most, kissé későn néztem rá a naptárra. s most konstaláltam hogy április 11-e van, vagyis nevezetes napja kis életemnek. Nem tartok számon túl sok dátumot, igazából nem tudom hogy ezt miért jegyeztem meg. Biztos azért, mert valamikor fontos volt. Szóval ma van 4 éve hogy kis lábamat betettem az azóta Martionná és Álomvilággá alakult hely kapui mögé.
Régóta érik már egy bejegyzés A Helyről(ahogy máshol olvastam). Ez azthiszem most megszületik. Nem lesz olyan hosszú mint terveztem, félő lenne hogy valakit vagy valamit kihagyok. De azért írok róla. (Mert elég sok mindenről írtam már, ez is sorra kerül) Akit tehát nem érdekelnek a nosztalgiák vagy csak nem Martionos az most abba is hagyhatja:)

Hát..A Hely. Elöször csak poénként indult. Most bevallom, első regisztrációm során Avril Lavigne néven futottam. Mint hugrabugos. Mentségemre szóljon hogy 11 éves voltam, pici tudatlan és akkor éppen szerettem AL zenéjét. Hát van ilyen. Sötét foltok a múltamban. Nem tudom hogy akik olvassák mennyire emlékeznek vagy emlékezhetnek erre, de akkoriban a tanítás a chat.trefort.hu #harrypotter szobájában zajlott. Első meghatározó élmény, amire emlékszem az egy LLG óra volt. Ha nem tévedek, Su-val de ebben nem vagyok biztos. Akire viszont biztosan emlékszem az Alex, aki azóta is az én Alexem maradt. Ugyanis akkor beszéltem vele priviben. Később aztán nagyon jó barátok lettünk, egy időben kb mindent megosztottunk egymással(legalábbis én úgy emlékszem, javíts ki ha tévedek) Bár mostanság már nem beszélünk annyit(sajnos) azért nekem még mindig számít a véleménye. Remélem nem csak én gondolom így.
Abból az időböl még emlékszem a családfázgatásokra, homályosan rémlik egy első férj, meg egy második. A másodiknak a nevére is emlékszem, ő Dragoon volt, Alexnak a családfabeli fia. Végül "hivatalosan" egyikből sem lett semmi.
Arra is emlékszem hogy pontosan fél évvel(napra!) a regisztrációm után lettem a hugra prefije. Aminek akkor, 12 éves fejjel valami hihetetlen módon örültem. De tényleg, elképesztő. S mi több, arra is emlékszem hogy mikulás elött két héttel voltam életem első taliján. Ami egy szerencsés véletlen volt. Mármint hogy elengedtek. Ezt utólag is köszönöm édösapámnak, Helpnek. Bár igen kevés az esélye hogy ő ezt olvassa.
Talán az első tali volt a meghatározó(ahonnan mindössze Metára, MCloadra, Sarkcsillagra emlékszem. Meg homályosan ZBalyra. De az lehet hogy nem akkor volt) A lényeg hogy innentől nem volt megállás. Jött az Álomvilág, én pedig Lortonos lettem(a feltett szándékom ellenére hogy én Karpenás leszek) Aztán Főprefi. Meg DT-tag. Aztán DT-elnök. Egy ideig HVH. Aztán HV.
Beláttam a kulisszák mögé és teljesült egy régi álmom hogy tanár legyek. S nem csak hogy tanár de imádott Lorton házam Vezetője is. Most nosztalgiázhatnék arról, hogyan vigyorogtam a telefonhívás után éjfélkor hogy nyertem. És hogy mennyire hihetetlen volt hogy épphogynem 14 évesen sikerült megnyernem a pályázatot. Szóval hát jah, peace happyness meg boldogság.
Nem akarom végigkövetni az egészet hogy mikor, milyen dátumkor és mi történt mert 4 évet úgyse lehetne leírni. A lényege ennek a bejegyzésnek(Ami baromi kusza lett) hogy kicsit köszönetet mondjak. Mert az utóbbi időben akármennyire is tagadom, rengeteg jó dolgot kaptam a társaságtól meg ettől az egésztől. Persze, mindig lesznek keserű dolgok, meg csalódások. Mind emberekben, mind társaságokban. De így utólag ezek egy picit elhalványodnak és valahogy a dolognak a vigyorgós része kerül előtérbe. Mostanság egyébként el is határoztam hogy egy picit megint többet fogok játszani, nagyon elhanyagoltam szegény Manécskát. Ha egy szusszanásnyival több időm lesz, majd igyekszem megvalósítani

A lényege ennek a fenti bekezdésnek és maszlagnak. Hogy tényleg sok mindent kaptam. Sorolhatnám a végtelenségig. Küzdöttem is érte rendesen. Barátokkal akik hülyének néztek és nem értették meg. Vagy családdal aki nem akart elengedni, mert szerintük "Szekta". De igazából megérte. S mostanság akármennyire is elutasító vagyok, azért én szeretem a társaságot. Más kérdés hogy most egy kicsit háttérbe szorult, mert más dolgok kerültek előtérbe. Van ez így. De tervezem a visszatérést egy kicsit. Ha nem is olyan mértékű aktívsággal mint régen.
Kéne ide valami szép gondolat még elzárásként. De végülis csak egy mondat lesz. Vagy kettő.

Köszönöm mindenkinek aki belerakta a tésztás ujját ebbe a négy évbe. Mert *közhely-lexikon elő* nem lennék ugyanolyan A Hely nélkül^^ Nyilván azért sem mert vissza kéne pörgetni az időt és akkor most 11 éves lennék.
Csók a családnak,
Sora

UI: Ha elérzékenyültem, lőjetek le! Légyszi...
UI2: Erről mindig a Martion fog eszembe jutni:

"Álmodtam egy világot magamnak
itt állok a kapui előtt
Adj erőt, hogy be tudjak lépni
Van HITEM a magas falak előtt."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr116310118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Lethe. 2007.04.13. 19:52:58

hát, ez tényleg ijesztően szekta-szagúnak tűnik innen. persze nem az. és valóban, ha nem gond, lőnék. egyébként elolvastam, bár nem tudom kik azok akikről írtál, és a legtöbb rövidítést sem sikerült kibogoznom, de sebaj. biztos örülnek a fellobbanó lelkesedésnek, reméljük ők is így gondolják.
süti beállítások módosítása