HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Milyen okos, milyen ügyes, a legkisebb tapsifüles...

2007.03.15. 19:00 Eltévedt Kacsa

Találkoztam tegnap Zsóficcal , el is mentünk a NYer-be és meg is vettem azt a bizonyos sikktelen cipőt. Szerintem állati jó. Ugyhogy most éppen ezzel lázadom. Ha mással jelenleg nem is tudok. Bár elgondolkodtató hogy befessem kékre a hajam, piros kontaklencsével és bikiniben rohangáljak az utcán, azt üvöltözve hogy "ne fontoskodjatok" a XX. sz-i freskó után szabadon. Ezt egyelőre még elnapolom. Úgy tünik még nem jött el az én időm. De majd egyszer...

A mai nap egyébként ilyen állami ünnepes dolog meg minden. Hát ennek ellenére ki sem tettem kicsiny és törékeny lábikómat a lakásból. Részben mert állati lusta vagyok és könnyebb itthon fetrengeni meg takarítani és panaszkodni hogy unatkozom. Részben meg mert nem sok helyre hívtak. Szóval az a nem sok az két buli. Természetesen mindkettő a mai nap. Mindkettőre szivesen elmennék és a végén egyikre se megyek, mert gyógyszerre nem szabad inni.. Örök szabály. Majdnem olyan mint a sörre bor... Dolgok, amiket sose felejthetünk el. De ilyen például az is hogy házinyúlra nem lövünk(igen Bordó^^) meg hogy férfi és villamos után nem futunk(céloz, lő éééés talál..) Egyéb bölcsességeket majd később.

Éppen 18:48 van így aztán ejtenék pár szót erről az alkalomról... Ugyanis ez az ünnep..vagy mi számomra nem jelent túl sokat. (tudom fújj, nem vagyok igazi hazafi vagy hazalány vagy mi a fittyfene) De szerintem sokan vagyunk még így hogy mint ünnep már inkább csak a rongyrázás van benne és igazán már nem sokan emlékeznek meg arról hogy mi is volt. (Pláne mivel például az általános iskolások, sőt belevehetném a gimnazistákat is, nem igazán tudják hogy mit ünneplünk. Homályos mesék, történelmi tények, emlegetnek neveket... de hogy mi volt pontosan??) De azért valamennyit mindneki tud róla. Ha csak annyit is hogy szabadságharc. Éljenek a magyarok. Bátrak és okosak. Szóval ha csak ennyit tudunk róla, akkor azt mondjuk. Nah hmm. Magyar ünnep. Éljenek a forradalmár magyarok. Szóval Ünnep. Piros...
Éppen ezért nem értem miért csinálnak belőle politikai eseményt. Ha forradni meg naggyűlni akarnak nem lehetne egy napot várni?? Csak egy nap. Nem olyan hosszú idő. Aztán akkor tőlem ott naggyűl és az aki akar. Meg azt is mond amit akar. Csak azért mégse állítsuk már párhuzamba az 1848 március 15-ei helyzetet meg ezt... Árnyalatnyi különbséget érzek...

Nah ennyit a blogon belüli poltiziálásról. Most megyek és elmerülök a mély önsajnálatban amiért semmi dolgom nincs az elkövetkezendő három napra. Vagy ami van, nem megvalósítható. Azért Peba, kössz az ötletet. Meg hogy figyelemre méltattál...

Csók a családnak,
Sora

UI:Manó:(( "Mellettem vagy, de messze tőlem"

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr956310132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Lethe. 2007.03.15. 19:55:28

Borra sör, meggyötör, sörre bor, bármikor.
süti beállítások módosítása