HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

"Akkor kezdem el amikor más már befejezte"

2007.03.07. 22:52 Eltévedt Kacsa

Haldoklom. Legalábbis a tünetek alapján. Drága Bordó megnyugtatott hogy valójában nem haldoklom, csak olyan ez mint a lázas betegek gyógyulása. Mielött jönne a láztalan időszak, azelött még gyorsan beugrik egy nagyon lázas rész. Remélem nálam is ez van. Bár igazából ez a "semmi kedvem semmihez" időszaom nem tart oly régóta.Az viszont biztos hogy most tetőzik. Legalábbis, mint Bordó(igen, újfent ő) megjegyezte, nagyon reméli hogy most tetőzik és ennél már csak jobb lesz. Ellenkező esetben kénytelen lesz felpofozni engem. Márpedig ezt sértésnek venném(ő persze nem érti hogy miért) Biztosanlérzékeny vagyok. Avagy alacsony az ingerküszöböm.

A mai nap egyébként borzalmas volt. Bár tény hogy sokáig alhattam, ellenben bazi nagyra dagadt szemmel, fájó torkicával és fejjel ébredtem. A fejfájás egyébként, ha csak tompán is, de makacsul kitartott. Egészen mostanáig. A jövőröl nem tudok nyilatkozni. De most még fáj. Ezen kívül még ECDL vizsgám is volt. Ami egyébként nem nehéz, csak fárasztó és vicces. Családias volt a hangulat, ennek örömére lesúgtam a fél feladatlapot kedves druszámnak és évfolyamtársamnak. Kifele menet az oskolából, nem győzte elégszer megköszönni. Felmerült bennem a kérdés hogy vajon ezért volt ilyen hálás mert nem nézte ki belőlem hogy segítenék neki? Most komolyan... Olyan embernek tünök én aki leköpi azt aki segítséget kér tőle? Nos, hát nem tudom. De mondjuk reaálhatnátok rá. (valóban egy újabb szánalmas kisérlet arra, hogy az engem olvasókat szólásra ösztönözzem)

Majd mindezen szépségek után elmentünk színházolni . Erről bővebben holnap. Már csak azért is mert várhatóan legalább ilyen hosszú lesz a bejegyzés.

Csók a Családnak,

Sora

UI: Boldog névnapot Manónak. +privát részleg, hátha olvasod: Nézd meg Ezt amúgy a linket köszi Zsóficnak


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr66310138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Lethe. 2007.03.08. 19:03:45

Lehet, hogy túlzottan gyanakvó vagy? Lehet, hogy csak ki akarta fejezi háláját? Ki tudja. Az is megeshetik, hogy direkt provokálni akart. Én elgondolkoznék rajta a helyedben és megkeresném az illetőt.
süti beállítások módosítása