HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Kétszer kettő néha négy

2007.03.06. 19:29 Eltévedt Kacsa

Mostanság igen-igen elhanyagolom ezt a blogot. S ennek nyitja abban rejlik hogy egyrészt nyilván baromi lusta vagyok. Ezt betudhatjuk tavaszi fáradtságnak(mint ahogy azt is hogy minden délután elbóbiskolok az asztalomnál. Aztán persze pont rámprivizik valaki MSN-en, vagy felhívnak telefonon, így cirka 5 mp után felriadok. Talán este kéne aludnom. Este viszont már álmos nem vagyok. Az életem szövevényes és bonyolult. Óriási problémáim is vannak ám... Visszatérva a blogbejegyzések ritkulásának okozati fejtegetésére. A másik dolog hogy a fenét se érdekel mi történik velem. Erre következtetek a számláló makacs stagnálásából és a kommentek helyén árválkodó, kezeit csapkodó, kaján vigyorú nullából.

De végülis ma úgy döntöttem hogy írok. Több említenivaló dolog is történt mostanság. Vagyis említenivaló rengeteg történt csak egy része nem blogtéma, egy része meg csak az én antiszociális és elvont filozofálgatásaim. Szóval az úúgy volt... Hogy édesanyámmal elhatároztuk hogy elm együnk a Reno-ba visszavinni a csizmámat(újfent) és venni helyette vagy neki vagy nekem egy cipellőt. Már éppen indultam volna, mikor felfedeztem hogy a blokknak hült helye. Pedig legutóbb azzal együtt vittem vissza. Sőt, tiszta emlékképeim vannak róla hogy vissza is kaptam azt a bizonyos blokkot. Hogy ezután hova tettem az sajnos örök titok. Ugyanis a kabátomban, a táskámban, a cipőmben, az irattartómban, a könyveim közt, a fatáblámon, a nadrágjaimban...És még sorolhatnám hol megnéztem. Végül szülőanyám ötletét követve megnéztem a blokkos köcsögben(és kéretik a szó nem-vulgáris értelmére gondolni ez alkalommal. Azért is hívom fel rá a figyelmet mert ritkán használom a szó ezen vonatkozását) A lényeg a lényeg, megtaláltam a blokkot. legalábbis azt hittem. Már majdnem elindultunk, mikor jobban megszemléltem és rájöttem hogy nem. Ez is egy reno blokk és ugyanott lett véve mint az enyém. Csak fél évvel elöbb. Még egyszer feltúrtam az egész lakást. Most ott tartok hogy finoman és nőiesen: "Agyfaszt kapok"... tippem sincs hogy lehet. Namost ha nem lesz meg, buktam 9000 forintot. Jó, mi? És mindezt miért? Mert a rohadék Reno-s barmok nem képesek írni egy bónt. Csókoltatom őket ezúton is.

A másik említenivaló dolog hogy Peba és Csury. Vagyis elvileg csak Peba blogolni kezdett . Olvassátok ti is Őket. Csók:)

A Németh László elit fosfészekből pedig kezd egyre inkább elegem lenni. Nevetséges. Ha ha... enm írnám le hogy miért mert túl sok embert sértenék meg, én pedig igyekszem empatikus lenni. Még ha nem is látszik.

S most hogy megosztottam veletek, mennyire ideges vagyok, egyelőre zárom soraimat, majd még eszembe jut valami, írok. Csók a Családnak,
Sora

UI: Magyarországon erősödik az idegengyűlölet . Mindegy ki az, honnan jött és milyen szinü. Ne jöjjön. Akkor se ha olyan nép nem létezik amilyenből jött. A magyarok például még a pirézeket is utálják. elkeserítő. Szerintem. Pláne hogy a saját báttyám fröcsögő nyállal osztozott a véleményükben. Ilyenkor azért egyre kevésbé szeretek magyar lenni...^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr786310140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása