HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Ki van a hátam mögött??

2007.03.01. 22:08 Eltévedt Kacsa

Úgy érzem az égiek szeretnek velem szórakozni. Ezúton is köszönöm nekik. Mert egyrészt gyakran kedveznek szerény személyemnek, ma például két beigért dolgozat maradt el. Másrészt viszont előszeretettel alakítják úgy a programomat hogy az ami/aki a legfontosabb lenne számomra, az véletlenül se férjen bele. Vagyis tele teszik olyan programokkal amik ugyan nem kötelezőek csak ha nem megyek el/teszem meg akkor szimplán tahó vagyok. Így hát marad az a megoldás hogy nem találkozom azzal akivel igazán igazán nagyon szeretnék.

Helyette viszont szépen lassan bekebelez engem a fejespenész meg az ecsetpenész meg különböző tipusú, kevésbé gyakori penészgombák. Lassacskán teljesen paranoiás leszek. Sőt mi több az üldözési mániám is szépen alakul. Így hát ha valamiért csúnyán szólok hozzád, ne keseredj el, csak azért van, mert legújabb összeesküvés elméletemet szövöm magamban, melyben a főgonosz éppen te vagy. Tudom hogy ez nem normális dolog. Sőt, egyesek már pszihológust is ajánlottak nekem. Kedves tőlük de azért kóros eset még nem vagyok. Reméljük.

Mostantól az ilyen időszakaimat Szivárvány szindróma néven fogom emlegetni. Egyébként ezen időszakaim mostanság eléggé állandóak, de csak este. Ma például kifejezetten nagyon jó napom volt, de amint hazaértem, kész...Halál. Azóta olyan vagyok hogy a három hetes állott tojás is megirigyelne. S hogy miért Szivárvány szindróma? Mert úgy vagyok a dolgokkal mint mikor szivárványt látok. Tök jó, szivárvány, ohh happy day. Csakhogy. A szivárvány azt jelenti hogy esik az eső. Mivel azonban a szivárvány látszik, ezért csak kicsit esik. Szóval még mindig boldog vagyok ettől a tudattól. Ilyenkor azonban rendszerint rájövök hogy köztem és a szivárványom közt van egy fal/ablak/épület... Szóval nézegetem benntről hogy "jééé, de szép" és ennyiben is maradunk. Valahogy most is így érzem magam. Remélem van aki érti hogy miért.

Csók a családnak,
Sora

UI: Holnap ECDL vizsga^^ Röhög a vakbelem.
UI2: A Ma Tündére nem az igazi EgóManó nélkül:((

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr746310142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása