HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Röff

2007.02.04. 18:32 Eltévedt Kacsa

Szóval Kiszel Tünci. Bocs hogy újra visszatérek a témára de időközben sikerült megtudnom honnan is került a képbe mindenki kedvence, Tünci. (Az információt ezúton is köszönjük Móninak)/a szerk./
Szóval Kiszel Tünde egyszer szerepelt valamiféle sztriptízversenyen vagy valami versenyen. Szóval ilyesmin. Aztán amikor jöttek a kábeltévék akkor ő úgy gondolta (ebből adódóan) hogy most nagyon jó lesz mindenkinek ha neki lesz egy műsore. S lőn. A műsor egyébként csak azért futott(s talán még fut ma is) mert az emberek alapvetően szeretik kiröhögni a hülyéket. Tünci műsorában pedig ilyesmi kérdések voltak. "Te mit gondolsz arról a gondolatról hogy végülis tulajdonképpen egyesek szerint a szeretet, szóval az egy olyan dolog igazából ami elvileg lehetséges hogy szívből jön. " Biztosan akadtak olyanok akik ezt azért nézték mert marha jó. Azonban az emberek nagy része csak kiröhögte. Aztán ezeken a sikereken felbuzdulva lett ő ilyen óriási média-személyiség. S hogy miből él? Talán egyszer erre is fény derül.

Szóval hogy igazából mik is történtek. Voltam válogatáson csütörtökön. Vicces volt. Bementem. Elmondtam. Kijöttem. Csenge elkisért. Vicces volt. Én pedig komolytalan. Legalábbis ezt szűrte le abból hogy szövegtanulás közben a legváratlanabb pillanatokban nyögtem be valami hülyeséget. No igen. Egyébként az is kiderült hogy több felé is képes vagyok figyelni. Szerinte nem egészen normális dolog hogy miközben beszélek valakihez órán, közben hallom amit a tanár mond. Mert hogy ő észrevette hogy beszélgetünk órán és a legváratlanabb pillanatban odafordulok az adott tanerőhöz és válaszolok a feltett kérdésére.
Megint megmutatkozik univerzélis lényem. Csodálatos dolog tudni hogy képes vagyok jól megosztani a figyelmem.

Jó volt amúgy a színjátszó. Annak ellenére hogy ma úgy keltem hogy a bal lábamban(de csak a balban) olyan izomláz van hogy úristen. Magyarán alig tudok járni. Nah azért hipohonder nem leszek csak egyszerűen szar^^ Érezzetek velem együtt légyszi.

Kössz

Amúgy...Megszállt az ihlet. Körülbelül két hete gondolkozom rajta, minek is öltözzem Gyiök farsangon. Eddig semmi értékelhető ötlet nem jutott eszembe, azonban szombaton.uhh gyerekek^^ Ha ezt megcsinálom nem tudom ki fog jobban röhögni. Én, amikor meglátom magam a tükörben, vagy ti, amikor megláttok... Majd meglátjuk. Ha megcsinálom, mindenképpen mellékelek képet ide. Csak hogy megjutalmazzalak titeket amiért ilyen hűségesen ovlastok...(kb 4,5 olvasóm van^^izgi)

Jah és ne felejtsük el...Voltam a Poli szalagavatóján és láttam táncolni a Cuccy-t. Wááá..Gyönyörű volt...Nagyon. És akárki mást mond, ne higgyetek neki, mert nagyon nagyon szépek voltak. És nem, nem voltatok bénák. Szóval ez van.

Ellenben most megyek asszem.
Csók a családnak
Sora
/Boldog névnapot a Csengéknek... a szerk./

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr636310162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása