HTML

Beeing Bóbited

Friss topikok

  • kikikaki: Nesze, egy kis vizualizáció az írásodhoz: http://img.chan4chan.com/img/2010-04-08/1270712061812.jpg (2012.05.16. 20:43) Mostanában
  • adamita: Rég írtál hej! :) (2012.04.19. 00:33) Napi bölcsesség
  • LittleSora: Jesszus. :P Pedig azt hittem, esélytelen h ezt bárki olvassa, pláne hogy olyan, aki ismerhet is ak... (2012.01.17. 16:31) Vágjál lyukat a kádba...
  • lizamiza: Macskát szerintem mindenképp. :) Én kutyás vagyok, de semmi pénzért nem mondanék le az állatkámról... (2012.01.03. 22:24) Kellesz piszkosul...
  • GreenEyedAngel: De érdekes, egyszer én is álmodtam Kozsóval olyan 1,5 éve, és én is leírtam a blogomban. Az én álm... (2011.04.20. 11:01) És a ténfergésből elég lesz...

Duplán Vihar

2007.01.19. 22:27 Eltévedt Kacsa

Tegnap este, vagyis éjszaka, illedelmesen megérkezett A Vihar. Megvárta míg a meteorológusok(Augusztus 20-ából okulva) szépen ügyesen mindenkit figyelmeztetnek az országban. Szájbarágják: Vihar Lesz! Vigyázz! Bejelentik őfelsége érkezését és mikor kellőképpen várja mindenki, akkor eljön. Nem is késett. Túl korán sem jött. Pontos volt. Illedelmes vihar. Nem csak hogy előre szól hogy Vigyázz, Jövök, de ezek után időre érkezik. Máskor is ilyet szeretnénk.
A magam részéről, ahogy meghallottam hogy odakinnt suhognak a fák, izibe felhúztam a redőnyt, és teli pofával vigyorogva figyeltem ahogy a csupasz fák hajladoznak. Imádom a viharokat. Persze a villámlós-zuhogós viharok egészen mások mint az ilyen szélviharok. De mindkettő szép. Ellenállhatatlan kisértést éreztem rá hogy lemenjek és kipróbáljam milyen is odalennt állni. Az oly félelmetes szélvihar közepén. Végül nem mentem le. Ugyanis bejött a szobámba drága édesanyám és közölte hogy azzzonnal húzzam le a redőnyt mert beveri valami az ablakot és akkor szarban leszek. Vagy fagyban. Ahogy vesszük.
Az volt a rossz ebben a viharban csak hogy nem hagyott aludni. Nem, nem az zavart hogy suhog, meg susog meg ilyen viharhoz méltó hangokat ad. Hanem az, hogy rázta a rolót. Aminek kb olyan hangja volt mintha öt bazi nagy cintányéros gyakorolt volna a fejemben. Végül kb 2 óra hánykolódás után elaludtam.

Vihar #2: Lustaságomnak hála a Hamletből és a Viharból is mindössze 10-10 oldalt olvastam el. Pedig igazán igéretesen indult. Csak aztán győzött a Lustaság...Ejnye ejnye, halálos bűn.

Voltam ma fodrásznál. Remélem mindenki észrevette aki ma látott! Nah megyek játszaani meg tanulni a szövegem. Éljen Lucifer!
Nah písz: Sora


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlesora.blog.hu/api/trackback/id/tr566310172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása